onsdag 8. august 2012

Blomster

If stress burned calories,
I'd be a supermodel..


Blomster, blomster, blomster!

Det er det som står i hodet mitt nå,
snart skal alt bestilles, og jeg krysser fingre hardt for at alt vi vil ha kommer med riktig farge, størrelse og fasong!
Heldigvis skal min ene forlover og blomsterdekoratør få æren av å lage selve brudebuketten.
Superspent på hvordan den vil se ut til slutt, men ikke bekymret for å ikke bli fornøyd med den.. :)

Til bordene håper jeg virkelig at idèen jag har i hodet fungerer like godt i praksis som i tankene. Her er jeg også heldig å får hjelp av ihvertfall en tidligere blomsterdekoratør kollega og mine to flinke søstre :)

Kirken skal jo også pyntes med blomster, har en plan og satser på at den går i boks!

Til og med bordkortene er blomster!

VandaOrkidè vil ha en sentral plass..



I love flowers!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar